Praktik!

       2010-08-16 00:33:27
Varför ska de vara såhär? Rent ut sagt så hatar jag praktiken. Okej det är väl kul att jobba där, men att fixa den är inte lika kul. Hade klart för mig att jag skulle jobba 7 dagar i veckan i 3 veckor hos min uppfödare. Har redan gjort en vecka. Nu väntas två till. Smsar henne idag, säger att jag kommer kl 20.00 samma dag. Får ett svar att jag får faktiskt säga i tid att jag kommer och inte samma dag.

Jag blev helt paff! Svarade att jag hade sagt den 15/8 från början till henne. Men det påstod hon att jag inte hade gjort. Så jag "gav" mig för det var inget att göra nått åt. Hon var inte hemma så jag kunde inte komma hem till henne. Undrade när jag kunde komma då. INGET SVAR.

Alltså så kan man inte göra! Hatar att vissa människor tror att tonåringar har inget liv. Jag har fullt av planer i mitt liv och planerar allt som sträcker sig under en längre period. Har jag 3 veckor praktik under ett sommarlov, då måste jag ha 3 veckor praktik. Hon måste svara och säga när jag kan komma annars måste jag säga att jag tyvärr inte kan vara hos henne utan har sökt annan plats att vara på för att annars får jag inte all min praktik tid tillgodo. Så hon har till på tisdag att svara annars så tänker jag sms och säga att jag kan inte vara hos henne p.g.a tid och planering.

Vet dock inte vart jag ska vara någonstans. Har mailat till min förra prakikplats och frågat henne om hon kan ta emot mig. Hoppas! Hoppas! HOPPAS!

Håller i alla fall på med en ny låt och ska försöka fixa till de sista bilderna som jag lovat. Efterso större delen av helgen har gått åt till onödigt packande och fixande av underbloggen.



Kommentarer
Postat av: Annika

Usch för sådana människor. De borde informera en om de får ändrade planer eller så!

2010-08-16 @ 10:37:41
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback