Filmperiod på G

       2010-07-02 11:57:02
Nu börjar jag känna att jag börjar komma in i en av mina filmperioder, vilket inte alltid är så bra. En gång spenderade jag tre dygn med att titta på 17 filmer i streck. Det blev otroligt psykiskt påfrestande tillslut. Och jag kan säga att de sista filmerna var inte så värst bra.

Men nu tänkte jag vara så snäll och tipsa om några av de bästa filmer jag har sett under de senaste 365 dagarna. Eftersom alla filmer är i slutändan värda en femma så tänkte jag sätta 3 betyg på dem: story (st), skådespeleri (sk) och hur bra den är för sin genre (g) ev. speciall effekter (se).


Bildkälla Bildkälla Bildkälla Bildkälla Bildkälla




Bildkälla Bildkälla Bildkälla Bildkälla Bildkälla


Som ni säkert förstår så är det inte genomsnittsbetyget som spelar roll här utan det är hela filmupplevelsen och då är det säkert tio olika saker som bestämmer hur bra filmen är. Detta är bara tre betyg som jag tycker är viktiga när det kommer till tips. Och jag hoppas att det finns filmer som passar alla smaker här oavsett om ni gillar komedi, action eller romantik.

Nä, nu ska jag äta något och sen så ska jag gå ut med hundarna och träna lite med Angel sen blir det plugg och till kvällen så blir det nog en och annan film.



Kommentarer
Postat av: aww

hejsan, va söt unge du har :)) hur mår du?

2010-07-02 @ 12:19:44
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Annika

Oj 17 filmer... det var inte illa :)

2010-07-02 @ 13:59:18
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback