Fireflies

       2010-07-27 23:46:07
Nått som ni inte vet om mig är att jag ibland sätter mig framför datorn och "skriver" låtar. Jag köper notblad ifrån internet och sen sitter jag och trycker in varenda liten ton (uppskattningsvis 1700 toner per låt). Det tar ca 8 - 12 h totalt att göra en låt. Sen väljer jag takt, lägger till stränginstrument m.m. Så det är ganska så stort arbete bakom det.

Här har ni videon i alla fall. Hoppas ni gillar den. Lämna gärna en kommenar antingen här eller på youtube. Kan vara kul att se vad ni tycker eftersom det är den första jag lägger ut.








Kommentarer
Postat av: Annika

OJ va förvånad jag är av att höra det! Du är ju sjukt duktig ju!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-29 @ 23:25:56
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback