Nu är det bara och vänta

       2010-07-05 22:08:52
Idag har jag äntligen köpt lite nya kameragrejer. Inga stora saker eller dyra men ändå nödvändiga. Vill ha ett nytt objektiv (som jag alltid säger att jag vill) men det får vänta till efter jul.

Så vad har jag handlat då? Ja som vanligt så har jag köpt det på Scandinavian Photo, min favvisbutik i hela världen.
  • 2 nya UV-filter
  • Motljusskydd
  • Rengöringskit
  • Stativkit
Bara att vänta på att få hämta ett litet paket på Posten/Ica då.

Har även annat roligt att berätta nämligen att vi ska åka till västkusten i sommar. Förhoppningsvis nästa vecka. Bo i stuga i Halland så det ser man fram emot. Blir nog bara några dagar men ändå. Sen blir det Värmland och Norge.

Vad ska ni göra i sommar?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh härliga inköp!

2010-07-08 @ 11:58:09
URL: http://conler.se
Postat av: Annika

Vi jobbar och bara några strödagar ledigt!

2010-07-09 @ 12:20:00
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback