Angels Första Bad

       2010-06-27 19:04:16
I natt fick jag sova hela natten utan att Angel väckte mig. Hon var så duktig. Men nu äter hon inte sin mat så jag blandar jag ner Doggy topping i maten och det gillar hon.

Annars har vi varit och badat i natt så då har jag fått något nytt att fotograferat något nytt. Hon tyckte det var kul att springa på stranden men inte att simma. Fick lyfta ut henne och sedan låta henne simma tillbaka. Nästa gång ska jag se om hon vågar gå ut själv.

Dessutom så fick hon träffa Sams hund Lisa som är en svart blandis. Henne tyckte Angel mycket om, hon hade ju rätt färg.

Här kommer bilderna på dagens simning:



















Sista bilden är tagen av min morbror Anders.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback