Äntligen!

       2010-06-30 08:55:41
Igår lärde jag mig något nytt. Japp, nu vet jag Angels stora kärlek här i livet. Nämligen korv. Super godiset som aldrig sviker en hundägare! Så idag började vi (äntligen!) träna kontakt och oj vad snabblärd hon är! Kör korta pass några gånger under dagen.

Dessutom så var vi återigen och badade. Hoppas jag blev lite solbrun om benen, blir ju aldrig det hur mycket jag än solar känns det som. Angel tyckte inte det var så värst roligt att bada men förhoppningsvis så lär hon sig. Nått annat som har hänt?

Jo hon kräktes två gånger det senaste dygnet, vet inte riktigt varför men hon mår bra annars så jag tror att det var värmen. Till något mer positivt, nu åker hon bil med sin nya bästa vän nämligen Doris. De sitter tillsammans i buren och tittar ut överallt.

Nu ska ni få lite bilder på Doris och Angel:





























Kommentarer
Postat av: Annika

Det är så himla kul med hundträning :)

2010-06-30 @ 12:33:32
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback