Balens (Dagens) Bild

       2010-06-04 15:10:09
Självklart blir jag tvungen att ha en Dagens Bild fast Balens Bild istället. Inte för att den har något med Balen att göra men den var tagen medan vi stod där. Däremot är den inte bra nog för att klassas som Dagens Bild.



Nu har jag även bestämt att Dagens Bild ska vara extra stor. Just för att ni ska få se mer detaljer i den. Denna bilden representerar inte bara Dagens Bild utan även vad som komma skall. Jag hoppas på att det jag planerar blir av i helgen. För att inte göra er besvikna så säger jag att inget är bestämt än. Jag har inte pratat med personen i fråga men jag tror inte det ska bli något problem. Men kan tala om att det blir svart-vitt tema i helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback