Gårdagens Bilder

       2010-06-01 16:35:05
Ni som hade hoppats på lite egobilder kommer jag göra besvikna. Det blev inga utan bara en på massa eld, rök och älv. Ja ni kan ju se själva..
























Och sist så hade vi Lisa med en korv i högsta hugg. Nu har jag suttit och kollat lite på olika objektiv m.m och kommit fram till att jag behöver ca 7.000 :- för allt ihopa. Tar man bort objektivet så blir det typ 2.000. Objektivet klarar jag mig utan ett tag till men det övriga börjar det krisa efter.

Sen började jag fundera på en ska. Vad vill NI läsare läsa/se mer utav på bloggen?
Mer bilder mindre text eller tvärt om?
vad eller om vad?



Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Jag vill med ha ett djur.. Händer hos dig då?

2010-06-01 @ 20:16:55
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Annika

Underbara bilder!

Jag gillar din blogg som den är... kanske lite mer text också eftersom det går så snabbt att besöka dig :)

2010-06-02 @ 11:25:51
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback