Grillning Vid Älven

       2010-06-06 01:13:41
Ikväll var vi nere och grillade korv vid Älven. Var trevligt och tycker vi hade rätt skoj. Som vanligt fick kameran följa med och det blev några bilder. Övertalade även Anna att gå med på några porträttbilder och sen fick jag med Jonas också. Men dessa bilderna kommer senare.

Så efter x antal korvar som jag tappade i elden, åh vad jag blev arg tillslut. Började tillslut mordhota korvarna vilket inte hjälpte eftersom korvar redan är döda för länge sen. Men efter alla dessa korvar gick vi hem och nu har jag spenderat mer än önskat mycket tid i Photoshop. Men skärpan på många bilder blev inge vidare så har försökt ändra på detta. Solen gick ju ner bakom skogen så ljuset blev dåligt mycket tidigt, med andra ord korta slutartider vilket ledde till onödigt skak.

Men här har ni några bilder i alla fall:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback