Harry Potter And The Deathly Hallows Trailer

       2010-06-30 14:37:42
Jag är ett STORT HP-fan. Vet inte hur många gånger jag läst böckerna eller sett filmerna. Brukar läsa igenom några av böckerna minst en gång om året och just nu håller jag på att läsa serien baklänges (7-1). Så när Sam berättade om att det hade kommit en ny trailer var jag ju bara tvungen att se den.

Så som det ser ut nu så blir det Harry Potter 7 part 1 i 3D (Vet inte vart än) och i juli blir det troligen en resa till London för att avsluta hela HP-serien riktigt stort. Nu är detta trailern för både Part 1 och 2.




Någon mer än jag som ser fram emot November?



Kommentarer
Postat av: Annika

Nja... inget stort Harry Potter fan :)

2010-07-02 @ 14:00:01
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback