Ons 2 Juni

       2010-06-02 19:45:25
Idag var vi och köpte glass. Köpte en Calippo Refresh åt mig och en kula vaniljglass till Ellie. Den tog slut på två röda men så är det när man är hund. Nu ligger hon och vilar i sin säng. Har varit ute på promenad och ska snart gå och fixa till mig lite för ikväll är det fest nere vid Älven. Hela skolan passar på när fritidsvärdarna är på balen med treorna. Var ju även och tog några kort på när treorna kom ut med sina balklänningar. Tänkte lägga upp mina favoriter senare ikväll/imorgon.

Har även tagit lite kort på Lisa medan hon posade. Har inte kollat än men tror det kommer finnas en hel del fina kort ibland dessa bilder. Sen blev det lite bilder på naturen igen. Är så sugen på ett makro men hmm.. vet inte om jag verkligen vill lägga pengarna på ett.




















Nu ska jag byta om, äta något, sminka mig och sen iväg till Lisa och Anna.
Vad ska ni göra ikväll?



Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Kollade igenom din blogg snabbt och den verkar rätt bra. :) Lägga till varann på bloglovin?

2010-06-02 @ 21:04:34
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback