Behöver vi en till modeblogg?

       2010-05-16 18:37:06
Undrar bara detta, är det fler än jag som börjar tröttna på alla modebloggar som tar all plats? Liksom det finns annat här i världen än utseende. Denna världen är så ytlig...

Sen måste jag erkänna att de finns det bloggar som handlar om mode OCH annat, och dem kan vara skitbra. Tycker att många är roliga att läsa.
Har gett chansen till många modebloggare men nu så fort jag ser Dagens outfit känner jag för att kräkas.
Tycker MYCKET bättre om Dagens Bild!

Men det är ju bara min åsikt.

Som tribute för alla modebloggar ska jag publicera min egna Dagens Outfit. Hoppas ni gillar den lika mkt som jag!



Inköpt:
T-shirt - någonstans i min garderob ? :-
Skjorta - Affären-jag-köpte-den-ifrån-finns-någonstans-i-mitt-minne 200 :- (tror jag)
Leggins - Det får ni fråga min bästa vän ? :-

Men självklart är det tummen upp för er andra som är mer intressanta att läsa!

Tycker ni inte min vackra bild skulle varit Dagens Bild?



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Jag vet faktiskt en "modeblogg" som har en unik stil. Kolla in http://josefinstaaf.com/, hon har verkligen en unik klädstil. ;)



Kram

2010-05-16 @ 20:37:51
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback