Brandbekämpning idag!

       2010-05-17 07:47:21
Haha GISSA vad ja ska göra i skolan idag? Jag ska åka och bekämpa bränder. Kan ni se mig i en extremt orange overall med vit plasthjälm på huvudet. Ser verkligen fram emot det. Speciellt om det kommer vara någon snygg brandman, ni vet tjejer alla killar i någon form av uniform mmm... Haha fast klassas brandmännens kläder som uniform?

Aja något ni kan fundera på under dagen, nu är det dags för lite breakfast sedan rasta vovvan, göra sig i ordning innan man sticker till skolan. Tror jag har prov i djursjukvården. Hmm undra om vad?

Det låter fantastikt va?



Det där kommer såå vara jag! Källa

Önska mig lycka till lär jag behöva! Ska försöka ta med kameran men är rädd för att förstöra den.



Kommentarer
Postat av: Annika

Det låter som en riktigt spännande upplevelse!

2010-05-17 @ 10:49:45
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

sv: tack :) jag tycker faktsikt det samma :) haha

2010-05-17 @ 15:22:41
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback