Dåligt väder - Ingen foton

       2010-05-16 12:29:01
P.g.a dåligt väder så blir det inga nya foton idag, därför tänkte jag fresta med lite bilder ifrån semestern förra året. Och nej det är inte bilder på mig i en snygg bikini på någon tropisk ö i Stilla havet. Nä det är kära gamla Värmland. Så är det när man har hund... Varken pengar eller tid att åka på sol semester. Fast är det någon som vill bjuda en på en sådan semester så ja tack.

Tro heller inte att det kommer bli bilder på mig med en mjukglass i handen och solglasögon på sen brevid en staty av Selma Lagerlöf. Nä här blir det bilder på saker jag tyckte var värdiga att ta bilder på. Ni vet vackra saker, även fall jag skulle passa in i den kategorin *lol*

Detta är blandade bilder från sommaren 09














Ritad av mig! *stolt*









Åh vad man vill ha sol och värmen. Sommaren 2009 var bra, sommaren 2010 kommer ÄGA.



Kommentarer
Postat av: Annika

Underbara bilder!

2010-05-16 @ 17:29:56
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback