Ellie + Blommor + Moln = Delicate Photo

       2010-05-30 22:40:37
Nu är jag hemma från hundpromenad med min kompisar. Blev en ganska lång promenad på över en timme. Mycket att prata om när man har haft 48 timmar ifrån varandra...

I alla fall så har jag tagit bilder och nu kommer de äntligen upp. Det blev en hel del bilder så nu får ni än massa ögongodis.








































































Tog totalt 154 bilder idag. Dock duger bara de bästa till Delicate Photo. Hoppas det här inlägget går att kommentera i alla fall... Nu ska jag lägga upp Dagens Bild sen är det dags att borsta Ellies tänder. Glömde göra det imorse igen.. Hmm skärpning där. Jag lovar att det troligen bara blir en gång om dagen fast jag sa två.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback