My Birtday - inte idag men 15 dagar

       2010-05-16 18:13:17
Hej hopp i lingonskogen. Hämtade mitt paket ifrån England idag. Fick fin fina presenter utav Jonathan. Och som den generösa människan jag är så tänker jag lägga upp en bild på dessa fina presenter. Fick ett gulligt brev utav Jon också, blev lite rörd där.




Ankan var till för Lily när hon kom hem men nä den tog Ellie. Inte för att hon inte fick utan för att hon älskar ankor (retriever, you know). Fick ett USB-minne (2 GB) också men den glömde jag ta med på bilden... Typiskt mig.

Thank you Jonnie Pony for all the wonderful presents, I have to send you a package before your B-day. Next time I want something Batty.

Och bara så alla vet, Jon ville att allt skulle komma i tid för vi har råkat ut med förseningar förut när det kommer paket från England.

Men nu höni blir det Big Bang Theory!



Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Okej, tackar :)

2010-05-16 @ 18:17:27
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Fina presenter. Mjukisdjuret är väldigt sött. :)



Jag kan inte kommentar ditt nästa inlägg, så jag skriver mina ord här istället; Jag är också trött på alla dessa modebloggar. Liksom du vill jag helst vända bort blicken, när jag ser 'Dagens Outfit'. Samtidigt kan det vara roligt att se speciella stilar, sånna osm sticker ut. :)

Kram

2010-05-16 @ 18:59:46
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback