Sova?

       2010-05-18 02:38:04
Okej jag MÅSTE sova men det är något som stör mig. Har matteprov imorgon men vet inte om jag kommer kunna plugga något ändå. Kan i alla fall grunderna och älskar geometri så kanske det tar mig till åtminstone ett VG. Saknar procent. Hoppas det återkommer till matte C.

Imorgon så ska 3:orna ha projektredovisning. Det brukar vara rätt intressant. Kommer sakna många treor, liksom nu har man ju träffat dom i två år och i höst kommer de inte vara kvar här längre.. Så ledsen i ögat man blir.

Nog tänkt om det. Vet inte orkar jag se lite Batty? Ska jag se AS (animated series) eller CN-filmerna (Chris Nolan)? Åh inget bra beslut att fatta mizz i nazzen.

Dessutom är jag törstig och jag svamlar. Hmm blir nog inga bilder imorgon. Lite dåligt med motiv just nu och inget speciellt kommer hända. Ska se om någon kompisarna har lust att ta lite hundbilder imorgon så kan ni få se allt ifrån taxar till bearded collie.

På torsdag åker ja hem så kanske blir några bilder på stationen, ska väl träna på perrongen som vanligt. Och då menar jag hunden och inte jag. På onsdag gör jag ingenting. Har en lektion. Matte... Sedan ledig. Kanske åker hem då istället... Och på fredag (drumroll) blir det valpbilder! Ska åka och titta på Lily och tinga hundkräket.

På tal om Aussie. En i min klass ska skaffa en aussiehane. Han är över ett år och hon ska ha honom på foder. Jag tycker det var jätte roligt och hoppas det går bra för dem tillsammans.

Nu tänkte jag vara lite rolig och publicera en bild som inte är tagen av mig (Och alla drar för andan)



Det är en Austrlian Shepherd. En Svart trefärgad liten sötnos. Lily might bli en sån färg.
Bildkälla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback