Tillbaka Bakom Kameran

       2010-05-27 01:23:00
Så nu ska jag försöka förklara mitt lilla fotouppehåll. Har ju gått x antal dagar sedan det las upp några bilder men nu är det dags igen. Man kan ju inte alltid ta en liten paus men detta har näst intill känts dåligt av mig. Så varför har det inte blivit några bilder? Jo för att det har varit brist på motiv, brist på lust och brist på känsla. Detta blir ingen bra kombination. Har man ingen känsla så blir det inga bra bilder. Sen har det varit mycket med skolan så det har inte funnits mycket tid till andra intressen än hunden.

Så nu ni ska ni få se lite nya bilder:






Anna, Abbe, Lisa och Elle.







Lisa och Rocky



Zazzi, Annas hund.





































Hoppas ni tyckte att de var några fina bilder och att jag inte har tappat bort min så kallad talang. Snart kommer Dagens Bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback