Tråkig dag kräver några skratt

       2011-06-14 22:01:15
Har hört att jag har väldigt lätt att skratta, och att det är något negativt. Jag som trodde att ett skratt förlänger livet? Så för att pigga upp denna tråkiga dag, som var något deprimerande och en ständig känsla av uttråknad, så tänkte jag pigga upp mig själv med att se om man kunde hitta några roliga bilder på internet. Och visst fanns det många, inte alla i min typ av humor dock, så tänkte lägga upp några jag fann.

Blev inget fotograferande om det idag, blåsigt väder över Småland. Kanske morgondagen kan ge en något bättre.















Har sett några av bilderna innan men tycker ändå de är värda att visa upp. Min favorit är annonserna.

Nu blir det sängen, upp tidigt för imorgon får vi besök av morfar.



Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahaha håller med att annonserna är bäst!

2011-06-15 @ 11:40:45
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Joseph Michael Hernandez

Hi,



My name is Joseph. I would like to invite you to join www.TheArtofBusinessCards.com (ABC). On this site you earn $5 to $20 on every sale. Many artists say they make more on this site than all of their other sites.



There is a video that explains more about the opportunity on the site.



You may sign up at this link:

http://www.theartofbusinesscards.com/index.php?do=Artistsregister



Please email me if you have any questions.



Regards



Joseph

2012-06-22 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback