En ny början

       2011-05-20 19:20:17
Idag hämtade jag den! Den nya kameran. Är så lycklig just nu! Blev till att klippa o klista lite. Fixa i ordning väskan, hur alla fack o sånt skulle vara, filterna skulle på, motljusskydden med. Minneskortet skulle i o.s.v. Glömde dock en liten detalj... Ladda batteriet. Tydligen skulle det ta 2.5 h att ladda ett tomt batteri så det var bara att vänta.

Skulle in till Karlstad idag, vilket jag hann med, och vilken tur det var att jag hann med en liten photo session innan jag åkte in. Blev lite bilder på Angel och på växterna utanför lägenheten. Märkte hur van jag är vid att använda ett makro nu, det makrot som just nu befinner sig 40 mil söder ut.

Blev nöjd i alla fall. Här har ni ett litet bildspel:



Musiken: Kiss the rain av Yiruma.

Helnöjd med kameran så här länge. Ska ner till klarälven snart och ta lite bilder innan solen har gått ner.
Bästa var dock telezoomet. Helt värt pengarna. Superbra autofokus, tyst, smidig och utmärkt skärpa. Älskar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback