Fototips på G!

       2011-05-22 00:22:40
Snart tänkte jag dra igång fototipsen. De drar igång runt nationaldagen då allt studentfirande är över och jag har alla mina fotogrejer. Tänkte planera lite och förhandskriva några. Men skulle vara bra om ni kunde tipsa vad ni ville veta. Har några idéer men alltid kul o veta vad andra tycker.

Har planerat att publicera ett tips om dagen i 14 dagar, om jag nu har tillräckligt många idéer. Har ju trots allt flera veckor på mig innan. Men vi pratar 7 - 14 dagar. Kommer nog bli uppbyggt på samma sätt som de gamla tipsen men ska försöka täcka det mesta. Börja med lite lätta och sedan avancera. Kan även ta lite om bildredigering men främst om fotografering.

Alla önskemål är välkomna!



Kommentarer
Postat av: JASMINE [FOTOBLOGG]

tack! :D funderar nästan varje dag på det!, ska köpa en snart. :) kram!

2011-05-22 @ 14:39:35
URL: http://tebrindra.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Snygga bilder! Lämna gärna en kommentar när du börjar med fototipsen - jag läser dem gärna!

2011-05-25 @ 15:28:42
URL: http://jojjolillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback