En Dag I Skogen

       2010-07-22 13:00:15
Efter ett uppehåll från bloggen och resten av bloggvärlden så är jag och kamerna tillbaka. Kan meddela att nu har mina kameragrejer kommit, enda som saknas är ett motljusskydd. Vet heller inte när den kommer tillbaka. Så i måndags så städade jag igenom hela kameran och mina objektiv. Kan säga att alla mår mycket bättre, även fall det inte var något fel på dem innan.

Var i stan i tisdags med Angel och Ellie. Vaccination och så lite miljöträning. Allting gick superbra, Aussie är verkligen min ras. Köpte även fästingmedel som jag hoppas funkar på henne.

Igår packade jag, mamma och pappa och 3 hundar in oss i bilen och rest uppåt landet. Gjorde ett stopp i Jönköping för att hämta min jacka och sen åkte vi till några nyfunna släktingar. Det var rätt så skoj men efter några timmar så blir man rätt trött. Sedan åkte vi till Akvedukten (bilder kommer senare) innan vi åkte upp till Värmland. Totalt tog resan ca 15 h.

Får se vilka äventyr vi bjuds på här uppe, men lovat att det ska levereras hit till bloggen i både bilde och text.

I förra veckan åkte vi och badade (igen) med hundarna. Det var i Braås Park och här kommer ni få lite bilder från detta.










Drakhuset, byggd av Braås baron för typ 300 år sedan.










Kommentarer
Postat av: Annika

Låter underbart!

2010-07-23 @ 15:57:26
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback