Inköp till Ellie - Dag 1

       2010-05-29 00:18:06
Idag har jag varit duktig och köpt tandborste till min Ellie. Ska borsta hennes tänder efter jag har borstat mina.

Den har alla de senaste funktionerna och är en Colgate 360. Ni vet den med mun- och tungskrapa. Denna är rosa och jätte len för att inte vara obehaglig. Ska testa den fram tills jag slutar. Alltså typ i två veckor och se fall det blir något resultat. Inte för att hon har dåliga tänder men hellre förebygga än bota som jag så ofta säger.

Så dags att börja. Dag 1.



Kommentarer
Postat av: Annika

Åååå va gulligt med att borsta bissingarna på dom små :)

ps: Gud va gulligt av dig! Jodå du har rätt 6:e gången... Himla kul!

2010-05-29 @ 15:43:34
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback