Ny bloggstart!

       2011-05-17 16:20:54
Nu återvänder jag och min kamera till bloggvärlden. Efter snart 9 månaders uppehåll. Anledningen till att jag tog en paus var för att jag behövde fokusera på skolan och på mitt andra intresse. Alltså mina hundar.
Men nu är vi tillbaka välmående och allt. En annan anledning till varför jag återvänder är dels för att jag fler personer vill att jag kommer tillbaka, för att jag känner för det och för att nu ska ny kamerautrustning införskaffas.
Japp, i samband med student och 20-årsdag så köper jag ny kamera, tillbehör och nytt teleobjektiv. Blir för en massa pengar men ska ändå sälja den gamla. Kommer bli ledsamt men tycker inte att den ska gå i pension, trots lång och trogen tjänst.
Självklart blir det en Canon denna gången med! Överger inte det fantastiska företaget och självklart står Scandinavian Photo som säljaren som de alltid har gjort.
Fototipsen kommer fortsätta så snart den nya kameran har kommit. Ska försöka mig på att skapa en ny design till bloggen i och med den nya starten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback