Borgviks Hyttruin

       2010-07-23 16:11:59
Nu har vi börjat åka runt i Värmland och självklart följde kameran med. Mr Kamera har just funnit sin tvillingsjäl nämligen Ms Stativ och tillsammans skapar de underverk.

Första resan tog oss till Borgviks Hyttruin som jag fortfarande inte har en aning vad de gjorde där. Men inte bryr jag mig om det. Bara det fanns lite vatten så blev jag glad. Håller fortfarande på med att lära mig hur man fotar med längre slutartider men tyckte ändå att resultatet blev väldigt bra.

Alla husen vid Hyttruinen var gjorda av sten och skifer. Kan liknas med dagens tegel. Tänkte att ni kan få se lite bilder på det.











Är det bara jag som ser ett hjärta? Vad ser ni?
















ÄLSKAR stativet! Bästa köpet till kameran jag någonsin har gjort.

Tänk vad för saker man egentigen kan besöka här i Sverige och faktiskt i sin egna närhet. Ibland så förstår jag mig inte riktigt på människor som betalar flera tusen kronor för att se Niagara fallet. Vi har vackra vattenfall här med, dock något mindre. Vet människor här i Sverige ens om vad vi har för olika vackra platser eftersom många väljer att åka utomlands.

Väljer ni att besöka olika turistmål här i Sverige eller väljer ni att resa till andra länder för att se saker?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback