Fler resor

       2010-07-24 19:52:50
Idag tvingade jag iväg mamma till Rottneros utanför Sunne. Doris och Angel fick stanna hemma med pappa medan Ellie, som är den enda som sköter sig, fick följa med. Jag var väldigt trött efter att ha gått runt från kl 23 - 4 i Forshaga med Emmelie och pratat om allt och alla, sen så däckade vi i hennes lägenhet.

Rottneros var kanske inte den roligaste och mest fantastiskaste trädgård jag har varit i, föredrar Sofiero, men det var helt godkännt. Lite överprisat för en konstig trädgårdsdesign och inget riktigt sammanhängande tema i varken, växter, "planlösning", vatten, statyer eller byggnader. Men ändå så han jag ta 223 bilder. Här har ni de som jag är mest nöjda med.
























































Kommentarer
Postat av: Annika

Åååå va läckert!

2010-07-27 @ 22:34:38
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback