26 Juni + Bilder

       2010-06-26 23:20:56
Så dagens uppdatering av Angels liv hos mig. Natten gick  väldigt bra. Hon sov ganska så länge. Har lagt ut tidningar vid dörren fall i fall hon måste kissa under natten. Sen går vi upp vid 6.00 - 6.30 och kissar innan jag äter min frukost och hon leker med en leksak. Nu får hon uppblött mat och äter 4 ggr om dagen. Eftersom hon inte äter så mycket så tänkte jag att jag ökar antalet måltider och minska mängden foder per måltid så att hon istället äter upp en lämnar kvar en massa.

Just nu ligger
hon under min säng och sover. Tryggt och svalt där under. Idag har hon faktiskt lekt en hel del med Doris. Det känns bra för då vet jag att hon har börjat accepterats av Doris men Ellie är inte helt okej med henne än. Dessutom så har hon hälsat på en av grannarna och var i närheten av deras lilla blandis mer än så ville hon inte. Men grannschäfern gillar hon inte. Han är stor och skrämmande. Dessutom så skäller han på henne så att hon kissar på sig.

Annars var vi och besökte skogen precis nedanför gatan. Tycker hon hängde på rätt bra fast det var väldigt varmt. Nu har hon i alla fall börjat ha på sig halsbandet och fick prova på att gå i koppel. Det tyckte hon inte om.

Imorgon så kanske morbror Anders och hans fru Karin kommer och så kanske vi åker och badar med hundarna.

Här kommer bilderna från idag:





























Kommentarer
Postat av: Annika

Jisses så underbart!

2010-06-27 @ 15:30:55
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback