Divan!

       2010-06-22 22:55:46
Tog bilder på tårtan och kronan som följde med som vi hade köpt till min ära.























För er som inte känner mammas hund Doris så kan jag tala om att hon är en diva. Hon heter Dolores Costello i stamtavlan. Denna Costello var en av stumfilmernas största skådespeleskor och är faktiskt farmor till Drew Barrymore. Både jag och min familj har en känsla utav att denne Costello finns i vår lilla Doris. Hon ska alltid vara först, ingen säger åt henne vad hon ska göra och bara det bästa är gott nog för henne. Får se om min lilla Majesty tar över tronen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt hund :)

2010-06-23 @ 18:53:11
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback