Efter En Lång Paus

       2010-06-22 15:41:56
Nu har jag varit väldigt inaktiv men har haft så OTROLIGT mycket att göra. Sitter just nu vid matbordet hos min uppfödare. Praktiken går bra än slå länge. Imorgon kommer veterinären och ska kolla igenom alla valparan och sen är det bara en dag kvar. Kommer komma tillbaka i höst för då blir det två veckor till. Då ska vi på Bruks & IPO SM så det ser man ju väldigt mycket fram emot.

Kan uppdatera om mitt lilla nagel/hud projekt. 30 %? Inte fan heller blev det några 30 % längre. Nä men det växte fortare det måste jag ju ge dem för. Och naglarna har blivit starkare så ja det funkade delvis men inte så mycket som de påstod.
Huden har blivit bättre. Dock är hela min hud uttorkad idag. Tror det beror på att jag har varit väldigt sjuk och säkert har jag någon vitaminbrist. Men rekommenderar verkligen Nivea till alla som vill ha bättre hud men har känslig hud. Och Nivea har inte de dyraste produkterna heller.

Nu har ni fått en liten uppdatering. Var förresten väldigt rädd att min kamera hade pajat. Ställde in ISOn på 100 och märkte att slutartiden blev genast 1/30 - 1/160. Kom ju inte ihåg att den förlängs så kraftigt när man ställer in ISOn på 100 - 200. Speciellt i dåligt ljus. Ja, så går det när man inte tänker.

Ska kolla vilka
bilder jag inte lagt in och lägga upp de. Sen blir det bilder på den lilla saken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback