Freestyle

       2010-06-06 05:43:32
Som jag sa i senaste inlägget om att kanske tävla i freestyle med valpen så ville jag visa en video på ett världens bästa freestyle ekipage. Jag som tränar hund och spenderar stortsätt all min fritid med hundar och hundintresserade människor blir fortfarande helt förbluffa över hur otroligt duktiga denna kvinna och hennes hund är.

Jag blir helt tårögd när jag ser denna video. Mitt favorit tillfälle är vid 3.11. Låten kommer ifrån Pirates of the Caribbean och det är därför de har pirat-tema.



Vad tycker ni? Är de inte fantastiska?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag är med helt kär i den låten, helt underbar :)



Gud vad duktiga dem är :) helt fantastiskt :)

2010-06-06 @ 10:32:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback