Nagel/hud projekt

       2010-06-14 23:57:27
Bara så alla vet har jag en mycket dålig vana. Jag biter på naglarna. Och inte lite heller. Biter på naglarna när jag är nervös, irriterad, har tråkigt eller bara tycker de borde trimmas. Dessutom så är de väldigt sköra. Så idag var jag i stan och hittade något helt fantastiskt. Nämligen Sally Hansen Nailgrowth Miracle. På 5 dagar ska naglarna ha växt 30 %. Så nu ska ni få vara med på denna förvanlig. Med andra ord om man har en nagel som är 1 cm ska den växa ca 3 mm på 5 dagar. Låt oss se hur detta går.

Nu till mitt andra problem. Har inte den bästa huden. Måste göras något åt detta med. Så nu tänker jag ta hand om min hud på bästa sätt. Köpte en massa Nivea produkter för känslig hud eftersom min hud blir irriterad och flammig när jag tvättat den för mycket men känsliga produkter brukar vara väldigt bra för den. Så köpte Nivea Gentle Cleansing Cream, Nivea Soothing Toner, Nivea Gentle Cleansing Milk. Köpte även två ansiktsmasker som ska användas en gång i veckan de två första veckorna. Den ska rensa porerna.

Har även köpt Piz Buin som ska dubbla farten till en snygg solbrun hy. Ska prova den också. Så utvärdering av allt detta kommer ske var 5:e dag med bilder och hur det går.

Måste även skryta
med att jag har numera 8 organsika plagg. Köpte 3 trosor som var organiska. Köpte sen 3 trosor som inte var det.. Tar det ut varandra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback