Vad har jag gjort idag? - Ingenting

       2010-06-06 20:28:48
Har suttit och klagat på mig själv hela dagen. Skulle ju räkna matte idag, har jag gjort det? Nä!
Skulle ju städa idag, har ja gjort det? Nä!
Har jag tagit några bilder idag? Inte ens det!

Lär inte bli några bilder idag heller. Har idé torka. Känner heller inte för att palla mig ut och ta några bilder. Fast hade ju ett projekt som jag funderade på. Har ju inte börjat med det än. Så funderar på att käka något snabbt, koppla hunden och dra ut på uppegupptecksfärd. Innan solen går ner och det blir omöjligt att ta bilder.
Dåligt med Forshaga är att det är ett berg precis där solen går ner. Med andra ord, missar man de fina solnedgångarna. Med andra ord måste man ha bil.

Men till något positivt. Pratade med mamma i veckan och hon berättade att när vi åker hem till småland på lördag (gud vad ljuvligt det där lät!) så ska vi åka förbi världens bästa affär (som inte innerhåller hundsaker) nämligen Scandinavian Photo utanför Jönköping. Köper storsätt alla mina kamera pryla därifån. De har så bra service, även fall man önskar att priserna var lägre, och så har de så bra kvalite på produkterna.
Går att jämföras med H&M och Kicks. Kicks är dyrare men bättre kunskap, bättre service och bättre kvalite.

Så ska väl kolla vad de har hemma på lagret i Bankeryd. Försökte övertala mamma att vi skulle besöka Carina och valpen efteråt men det tyckte mamma var onödigt med tanke på att jag skulle åka dit 4 dagar senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback