Ett Måste I Sommar - Inception

       2010-05-16 09:54:12
Haha haft en underligt natt. Sovit lite dåligt och haft en hund som inte heller kommit till ro. Det var ju typ 2,8 år sedan hon var orolig på natten, när vi fick hem henne. Dessutom så halkade hon till på golvet och fick tillbaka sin fobi för golvet *suck*. Så vad gör man som duktigt hundägare? Jo man slänger sig ur sängen, ser till att golvet är helt fritt och börjar sända henne mellan mattorna i sovrummet och i hallen. Så efter ungefär 7 minuter var hon botad. Bästa saken med hundar... De går bara vidare. Varför kan inte vi bara göra det?

Anyway... Var inte det jag skulle prata om utan om en film som blir ett MÅSTE i sommar. Nu kan jag ju säga att jag är ett stort Batman fan. Bästa superhjälten EVER! Speciellt efter Chris Nolans filmer. Har ni inte sett dem så är det shame on you! Vet inte hur många gånger jag suttit och tittat på dem. Kommit till den punkten att om man verkligen tittar på dem (inte sitter och lyssnar som jag gör nu för tiden) så börjar man märka en hel del detaljer. Närmare på det kommer jag inte gå in. Kan bara säga att jag längtar som F*N på nästa film men det dröjer 2 år.

Okej det var inte B-man jag skulle prata om utan om CN nya film, Inception. Och det verkar hur spännande som helst. En thriller så kanske inte alla som kommer tycka den är något att ha och tyvärr är jag rädd för att den kommer ha lite utav The Matrix-stuket över sig, en film som jag inte var så imponerad utav. Men i sin lilla kista har den i alla fall stoppat i sig några kända ansikten, speciellt för oss CN-fans. Den enda som saknas är väl Christian Bale som har blivit lite av en favis hos CN. Men han skulle väl såfall ha Leonardo DiCaprios roll och jag tror inte att Bale skulle passa där.

Förutom DiCaprio så finner vi Ken Watanabe (Batman Begins och En Geishas Memoarer), Joseph Gordon-Levitt ((500) Days of Summer), Ellen Paige (Juno) och Michael Caine (The Dark Knight, The Prestige och Ciderhus Reglerna). Någon som jag även la märket till var Cillian Murphy som tydligen också är en favis hos CN. Han har varit med i B-man filmerna där han spelade Scarecrow.





Ni måste medge att även ni blir lite excited över denna trailern. Filmen har premiär den 23 juli i Sverige.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback