Ingen Tvättid..

       2010-05-30 18:53:06
Jaha då var det som jag trodde. Någon idiot tog min tvättid. Man blir så ledsen när folk gör sånt. Nu måste jag vänta ända tills onsdag innan jag får tvätt. Man är ju inte elak och tar någon annas tvättid. Ska se om man kanske kan få tag på en imorgon. Kanske om jag går upp innan 7 så hinner jag tvätta då. Hmm...

Ja det var nog en ganska så smart plan! Jag som är morgonpigg och allt *host*
Man måste ju vara ren och snygg imorgon. Kanske man ska ta en varm dusch och riktigt ro om sig själv? Det är jag värd. Jag är ju trots allt mamma jag med.. Till en valp... Som jag inte har än.
Så även jag kommer fira Morsdag idag!

Här har ni en bild på min bäbe:


Aussieringes True Majesty

Bildkälla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback