Porträtt m.m

       2010-05-15 04:56:13
Här kommer lite porträtt på människor jag känner och mig själv. Och även lite andra intressanta bilder.


Det här är jag, människan på andra sidan kameran



Glada lilla Felix, visst är han underbar?



Och här är min bästa vän. Underbar människa, underbart foto.







Ja det är ruttna äpplen...









Solnedgångar är bland
det vackraste man kan fotografera. Det är så otroligt att naturen kan skap något som röda solnedgångar.

Så nu ska gå på toa och sedan sätta mig och titta på en film, dags att gråta som en idiot igen...
Godnatt



Kommentarer
Postat av: linn

svar: haha ne du har rätt? :P Men det kanske hinner bli dåligt? =/

2010-05-15 @ 07:54:28
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

Vilket sammanträffande! :) Världen är inte så stor. Vilka underbara bilder du har på bloggen.

2010-05-15 @ 17:48:52
URL: http://lajdidaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback