Regler!

       2010-05-16 12:46:17
Okej när jag satt och fixade med de senaste bilderna kom jag på att jag ska skriva upp tydliga regler och info om mina bilder.

  • Alla bilder är tagna och redigerade av mig.
  • Alla människor har tillåtelse att använda mina bilder i sin blogg/hemsida så länge copyrighten är kvar och man länkar till min blogg under bilden/bilderna.
  • Vill man använda bilderna till något mer officiellt (undantag skolarbeten) skulle jag vara tacksam om ni skickade ett mail till mig och berättar vilken bild och varför, då kan jag skicka orginalfilerna utan copyrighten.
  • Ska ni publicera bilder på personer så ska ni kontakta mig via mail för att jag ska godkänna det. Syftet måste vara seriöst. Detta är för att inte kränka personerna på något sätt. Detta gäller oavsett publicering.
  • Vid skolarbeten får man använda bilderna helt fritt, vid skolarbeten är det även helt okej att skicka ett mail om man vill ha orginalfilen. Dock tar jag inte bort copyrighten.
Skicka era frågor och önskningar för godkännande på denna mail, jag ska försöka svara så snabbt som möjligt:
[email protected]

Har ni någon form av deadline skriv gärna in den i mailet så att jag inte förstör något för dig och ditt arbete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback