Bilder från Älven

       2011-05-22 00:06:28
Gick ut igår för att ta bilder under solens nedgång. Kom hem två timmar senare och då var jag lite för trött för att lägga ut dem på bloggen. Tar ju evigheter om man ska sätta ihop ett bildspel.

Idag var jag och Angel nere vid hundstallet. Hade heldag med klassen då vi åt grillad korv till lunch och pizza till kvällsmat. Vi fotograferade oss med studentmössorna på, filmade kabaréfilm och skrev en låt till balen. Hade i alla fall väldigt roligt och kommer sakna klassen nått enormt när vi har slutat.

Här är i alla fall bildspelet:




Musik: Falling av Yiruma.

Ska lägga in Dagens bild och sedan ska jag titta till alla bilder som blev tagna idag och alla filmer som spelades in. Funderar på om jag ska ladda kamerabatteriet. Ska nämligen upp halv fyra i natt och ut och fota daggen under soluppgången. Tack o lov går solen upp på Skived sidan av älven så jag slipper gå så långt!

Saknar ni era gamla klasskamrater från gymnasiet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback