Färdig!

       2011-05-17 20:15:47
Så nu är den nya designen klar! Tog några timmar men tycker resultatet blev rätt bra. Har lite saker att ändra på men det orkar jag inte nu. Här öser regnet ner och de både blåser och åskar. Får se hur lång kvällspromenad det blir ikväll. Angel och jag är inte direkt något stort fan av kallt väder.

Har egentligen en massa bilder som borde läggas ut på bloggen men tror inte jag lägger ut allt idag.

Så att alla vet kommer nu copyrighten att bytas ut från Delicate Photo till mitt namn Marie Petersson. Dels för att jag vill kunna använda bilderna vid andra tillfällen och för att jag vill ha det korrekta namnet på dem.

Funderar på varför blogg.se inte lägger till en albumfunktion. Där man kan lägga in bilder så de får bra kvalité och läsaren slipper scrolla ner ett kilometerlångt inlägg. Jämför med de nya facebook-albumen. Ska nog skriva till blogg.se och se vad de säger.

Tycker inte ni det skulle bli bättre? I alla fall för oss fotobloggare?



Kommentarer
Postat av: Annika

Ps: va roligt att du är med och tävlar!

2011-05-18 @ 10:13:19
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback