Fotoalbum?

       2011-05-19 12:40:15
Som jag tidigare skrev skulle jag vilja utveckla blogg.ses fotofunktion. Skulle bli mycket enklare med ett fotoalbum, både för mig och troligtvis för er med. Så idag skickade jag iväg ett mail till kundservicen om denna utveckling och vi får se om det kommer hända något.

Vem vet de kanske redan har nått i tankarna. Eller så får man bara ett vanligt mail där det står "tack för att du valt blogg.se. Vi kommer försöka behandla dit mail så snart vi kan" så får man aldrig något svar.

Ja, försöka kan man i alla fall.

Har förresten nu beställt den nya kamerautrustningen och idag lämnade den Scandinavian Photos lager. Så får den antingen imorgon eller på måndag. Hade varit kul och fota i helgen men blir nog inte så.

Nu ska jag återvända till högen med rester.
Håller er uppdaterade!



Kommentarer
Postat av: Annika

Det hade varit en bra idé!

2011-05-19 @ 17:03:33
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback